lördag, februari 18, 2006

Little fish big fish swimming in the water

I går såg jag två gamla filmer. En var jättedålig och en var jättebra. Den jättedåliga hette The Village och handlade om... ja, jag vet inte riktigt. Det saknades liksom handling. Manus. Och framför allt saknades det skräck, fast det skulle vara en thriller. Jag ångrar alltså att jag slösade två timmar på detta, trots att två av mina snyggtoppen-killar var med! Herregud, man kan inte ens lita på snyggtoppen längre.
Den bra hette Big Fish.
Om ni undrar varför jag bara presenterar förrförra årets nyheter här så är det för att jag aldrig går på bio. Inte hyr jag film heller. Så det är när de råkar dyka upp på någon av mina 40 tv-kanaler som det blir av att jag ser dem. Jag tycker att jag visar en innovativ och hälsosam respektlöshet mot filmmediet. Ser fram emot fast tjänst på Ingmar.

Inga kommentarer: