tisdag, februari 07, 2006

Gitarrmattor mm

Saker jag gjort i dag:
- Besiktigat bilen. Utan anmärkning, förutom att han tyckte att jag skulle göra något åt de gigantiska rosthål som tydligen brer ut sig i underredet. My take: det som inte syns, finns inte.
- Gått på bokföringskurs på skattemyndigheten. Den var skittråkig och jag satt och ritade gubbar och dödskallar och blommor hela tiden. Precis som i skolan. Jag kommer att gå i konkurs pga tonårsfasoner.
- Varit på Death Cab for Cutie på Berns. Jag är inte nödvändigtvis något fan av gitarrmattor i vanliga fall, men live, när en god orkester står och maler och mullrar och det bara stegras och svetten sprutar, ja då går jag upp i brygga. Berns däremot måste göra något åt sin katastrofala garderob. Det är ALLTID jättekö. Jävla ställe.
- Skrivit klart en artikel som i vanlig ordning blev för lång. Ska korta i morgon.
- Borstat tänderna.
God natt.

Inga kommentarer: