onsdag, december 07, 2005

Stockholmsfredag?

Visst ja, jag får besök av bästa tjejen från Malmö på fredag och vi ska göra något roligt, helst på något ok ställe med fin musik och bra människor.
Vet bara inte vad/var/hur än.
Därför har jag ordnat en liten poll där du berättar om din fredag.

På fredag ska du...

se Strokes med kidsen på Debban

se Webstrarna med nördarna på Street

hångla upp bajare på Kvarnen

spela pingis på Ugglan

ha fest och vi är bjudna

sitta hemma och mögla

göra nåt annat kul vi borde komma på, som du berättar mer om i kommentarerna



Seså, sätt igång med röstandet.

Update: Resultat

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ta en lugn fredag & kom på Springfield på lördag istället :)
//Marie

m sa...

Hon åker hem på lördag (och jag ska på inflyttningsfest) så det går tyvärr inte. Men jag ska komma nån gång, jag lovar!

Hannah sa...

Jag är utomlands tyvärr. Men jag röstar på Street.

Sporty Spice sa...

Fantastiskt roligt med ett röstningsverktyg. Var hittade du det? Måste ju bara sno!!!

Anonym sa...

Ha't så kul på Street då! Nära hem iaf, alltid nåt. Vi ses inte på söndag antar jag?