lördag, juni 04, 2005

Erotik

I dag har jag tittat på Alexander.
Den var jättejättejättelång och jättejättejättetråkig.
Den enda anledningen att titta på den var den fint homoerotiska stämningen som fick en att hela tiden hoppas på lite hångel mellan Colin Farrell och Jared Leto.

Det blev inget hångel.

Istället fick jag titta på när Sverige spöade Malta med sex noll samt föreställa mig hur Zlatan födde mina barn.

Och nu bär det ut på rockabillyklubb för att check out the ladies.
Funderar på att göra en quiff.

4 kommentarer:

Anonym sa...

penisbild

m sa...

va?

Anonym sa...

haha -zlatan föder mina barn! du är för lovely, tusen tack för gårdagen även om utdelningen av ladies och quiffs var under förväntan. big kiss

m sa...

Tack själv! Och jag fick ju träffa dig, all the lady I need.