lördag, augusti 09, 2008

Drafts och stuff

Det är onekligen lite kul att emellanåt gå in och titta på inlägg man en gång skrev men aldrig publicerade av en eller annan anledning. De ligger kvar i Blogger för evigt - eller tills man raderar dem - som "drafts", redo att bli upplagda med ett simpelt knapptryck. Jag måste säga att min inre kritiker då och då ändå gjort sitt jobb och stoppat mig från att publicera vad som helst. Tro mig när jag säger att ni inte hade velat läsa. De är oftast skrivna vid den här tiden på dygnet eller senare, och handlar i alltför stor utsträckning om mitt trasiga själsliv. Tacka er lyckliga stjärna för att ni slapp undan, är allt jag har att säga om det.

I övrigt har min dator blivit galen. Den talar om för mig att det är fel på saker hela tiden, och fläkten har gått bärsärk och väsnas som en mindre motorsåg. Datorn är inte ens ett år gammal. Blir fan sur.

Och det är os-basket på teve. Jag är inte jätteintresserad, men glad ändå att den finns där och är vaken tillsammans med mig.

Inga kommentarer: