måndag, mars 06, 2006

Oscar

God morgon, damer och herrar!
Tittade på Oscars i natt, och åt jordgubbsglass. Jag älskar Jon Stewart och vill bära hans barn som den sista droppen vatten. Ben Stiller var rolig också, och Ferrell och Carell. I övrigt är filmstjärnor ofta rätt snygga men sjukt tråkiga. Särskilt när de är presentatörer och med allvarsam min läser innantill om den oerhörda vikten av ett bra ljud, typ. Gimme a break, vem bryr sig.
Jag är också ledsen över bristen på skandaler. Bjud in Janet Jackson nästa år så hon kan visa bröna eller nåt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag orkade till klockan 3 sen vek jag in hovarna. nu är jag glad eftersom jag hade blivit sjukt sur där vid femblecket när crash vann över brokeback. kollade dock alla klänningar och bestämde mig för att jag gillar michelle williams bäst. eonline tycker hon såg ut som hon gått in i en korvkisok och krockat med senpasställningen men de är onda

Hannah sa...

Jag håller med. Michelle Williams vågade sticka ut. Jag trodde det var vintage men det visade sig vara en sprillans Vera Wang. Gult är så vågat och så passar det ju i vår. Och de röda läpparna var grymma. Åsså det där art-noveau halsbandet och en "slarvig" knut. Ahh. Söt.

Men helt rätt att Hoffman fick för "Capote". Han är grym.