tisdag, mars 10, 2009

Vibrationer

Alltså. Min förstärkare är ännu inte lagad, vilket gör att jag måste lyssna på skivor i laptopen. Det vore enklare om inte laptopens skivspelare vibrerar så att man inte kan skriva samtidigt. Eller man kan, men det är som att hålla i en borr utan att borra. Bara för att hålla i den, utan att ens åstadkomma hål. Eller nåt. Okej, inte min bästa liknelse, move on.
När man nuddar tangentbordet, dvs skriver, vilket ju är det jag, eh, gör, fortplantar sig vibrationerna genom hela kroppen, och det känns som att det är jag som darrar. (Ps, jag har gått vidare från Kelly Clarkson så jag kan inte skylla på henne.)

I alla fall. Det är väldigt mycket obehagligare än det låter och det här Kikki Danielsson gastade om typ 1985 vill jag ställa mig mycket skeptisk till. Misstänker att hon bara försökte intala sig själv att vibrationerna var bra. Och när hon kom till sans fick hon trösta sig med fylla och falukorv.

See where I'm going with this?

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp....du tänker bli full och bryta de övre barriärerna i BMI-indexet