tisdag, maj 02, 2006

Word!

Jag har fått nog.
Textprogrammet Word är satans skapelse.
Är sjukt less på att gång på gång på gång behöva tala om för det där efterblivna programmet att det är jag som bestämmer. Nej, jag vill inte ha automatiskt formaterade listor efter ett pratminus. Nej, jag vill inte ha röda och gröna våglinjer under vartenda jävla ord medan jag skriver. Nej, jag vill inte nödvändigtvis ha stor bokstav på en ny rad och vill jag det kan jag SKRIVA DIT DEN SJÄLV. Sluta bara ge mig idiotiska tips, programjävel. Jag är bättre än du varje dag i veckan och twice on Sundays, och om du inte ens fattar att du ska ändra "inet" till "inte" fast jag sagt åt dig - vad ska jag då med dig till?

Tänker börja skriva och skicka mina texter i "Anteckningar". Känner redan kärleken.

  Decimal  Octal   Hex    Binary   Value
--------------------------------------
004 004 004 00000100 EOT (End of Transmission)

Inga kommentarer: