tisdag, maj 31, 2005

Olika saker

Lärdomar och sånt från veckan som gått:

- Renskav var inte så svårt att göra som jag trodde. Förmodligen gjorde jag fel.
- En tjej i Midaircondo spelar världens största tvärflöjt.
- Flöjt, skägg och korv är roliga ord.
- I lördags var det ett jävla väder och jag ville stå på en bergstopp.
- De är otrevliga mot gamla finska människor på Föreningssparbanken i Skärholmen.
- Jag fick frost i benmärgen under Death From Above 1979 men det var det värt.
- Forrest Gump pratar väldigt sakta. Det är nog för att han är inte är så smart.
- Men han vet ändå vad kärlek är.
- Hammarby sparkade Häcken med 3-1. Häcken funderar på att byta namn.
- Stänger man inte sin bildörr ordentligt så går batteriet eftersom lampan är tänd.
- Men sen fungerar batteriet igen när man får låna ett par startkablar och en annan bil.
- Jag rökte inomhus och det kändes som sista gången. En era osv.
- Till sist: ibland vore det bäst om man bara kunde hålla käften.

Inga kommentarer: