onsdag, juni 27, 2007

Skit och mera skit

En halv låda glass, några glas vitaminjuice, åtta avsnitt Jericho och tre paket näsdukar senare har snoret flyttat från ansiktet in i höger öra. Det är väl underbart. Nu är jag alltså, istället för snuvig samt slemmig, döv på ena örat.
Jag går och lägger mig asså. Klockan är snart sju så det är kanske på tiden. I och för sig borde jag nog vara glad att jag är döv på ett öra, då det enda det andra hör är grävmaskinerna från parken. Pigga jävla parkmänniskojävlar. Hela jävla parkjävel. Örjävel. Förkylningsjävel. Jävla jäveljävel och fan. Önskar jag kom på fler svordomar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Arma dig! Snoret kanske har startat sin vandring ut ur kroppen, och provar kanske en mer oortodox väg ut genom örat? Vem vet?
Och kanske kan borrarna vara behjälpliga de med? Jag tänker att om du håller dig så nära dem som det går, så kanske vibrationerna kan skaka loss slemmet, och så blir du pigg och kry igen.
Mer hardcore än solhatt i alla fall!
Krya på dig! Så vi kan ses snart.

PS. Strunta i blommorna. Din mor och far föredrar nog att du blir frisk. Bädda ner dig, kolla på asbra film, och drick honungsvatten alt. en dekokt på vitlök, timjan, citron och honung. Det är inte så gott, men om man tänker på Provence och lägger till lite lamm i fantasin så är det ok. DS.

m sa...

Vitlök, timjan, citron och honung? Om man vare sig har timjan, citron eller honung hemma, funkar det med vitlökste? Vitlöksglass? Ska ringa Brödernan Olsson för tips.
Tack för att du daltar lite med mig!