fredag, december 30, 2005

Men för helvete

"Svenska kvinnor beundrar Micke Persbrandt".
Ja, då var det konstaterat att svenska kvinnor är helt fucking rudis.
Det ÄR inte normalt att så många blir knäsvaga av en machofjolla med stenåldersvärderingar som börjar gråta över några tidningsartiklar men själv bekymmerslöst styr omkring påtänd och riskerar folks liv. Fatta att jag började tvivla ordentligt på hans sinnestillstånd när han krävde FÄNGELSE för Otto Sjöberg. Vad sägs om att själv sitta av ett par månader, jävla dåre? Och då gillar jag inte ens Otto Sjöberg.
Det sägs att han är sexig. Jag antar att det kommer från samma kvinnor som på nätterna skriver kärleksbrev till Kumlainternerna. Eller en tvåmetersman som aprak staplar omkring och vrålar okvädningsord till okända tjejer och deras mammor kanske är själva definitionen av sex?

Det bästa vore om Persbrandt sveptes in i glömskans dimridåer och fick försörja sig som gruvarbetare i Lappland eller eskortpojke i Hökarängen. Han skulle göra succé som vilket som.

2 kommentarer:

Sporty Spice sa...

Jag skulle inte gå så långt som att tillstå att jag "beundrar" Micke P. Men jag erkänner villigt att han "det" och att han har en plats på min ligga lista. Sen att han har massa andra problem det hör likom till. Annars ingen bad guy.

... fast när jag tänker efter är det kanske Gunvald Larsson jag är knäsvag för?

Anonym sa...

haha maria, hear hear. du har helt rätt. mp är för sorglig.